Tuesday 25 November 2008

2 v 1, 3 ze 2, nebo tak nějak

ráda bych napsala něco o tom, jak vařím jednoduše, ale tuhle jsem si vymyslela, že chci dělat kachnu, protože jsem na ni měla děsnou chuť. tak se koupila kachna, rozmrazila se v kyblíku s horkou vodou a ošetřila následovně (recept mám z okouna):
posolit, potřít medem, péct 1/2 hodiny, otočit, posolit, potřít medem, péct hodinu, totéž. so far, so good. byla vynikající.
a taky obrovská. a taky jsme den na to nakládali kuře do jogurtu s nastrouhanou nivou, pepřem a solí (nechat uležet přes noc) a marináda zbyla. a tady už se improvizuje, ha!
1) co s kostma?
vývar. jakkoliv nemám ráda polévky (až na česnečku. a lososovej krém. a česnečku...), něco jsem s kostma udělat musela/chtěla. nakonec to dopadlo tak, že jsem je cca dvě hodiny vařila, pak jsem přidala mrkev a osmažila pórek a přidala ho taky. po další půl hodině už jsme měli takovej hlad, že jsme se rozhodli jíst, takže jsem OSOBNĚ vyndala kosti z polívky, sranda, obrala je a polívka byla. vy-ni-ka-jí-cí.
2) ehm, a zbytek.
kachna je velká. hodně velká. ehm. máte pocit, že jste nikdy nejedli nic jinýho než kachnu, a stejně zbývá. aspoň ve dvou lidech. no a teď přichází na řadu moje míchání zbytků. ha! jednoduše: zbylá blemcavá jogurtová marináda + mouka + kousky kachního masa, smíchat, uplácat na pánev, osmažit... a sežrat.

1 comment:

Anonymous said...

zapomnela jsi dodat, ze se kachne jeste muze nacpat do zadku jablicko.

jo, a vsichni uz muzete komentovat, at jste kdokoli...