Monday 17 November 2008

zase kari

někdo někde napsal obecné "kari pasta - maso - cibulka - ovoce - šlehačka". zaujalo mě to, hlavně to ovoce, trochu jsem se toho chytila a zatím jsem vyzkoušela tuto variaci:
hodila jsem do woka hodně cibule (nepřehnat, pak se cokoliv dalšího ztratí). když změkla, přihodila jsem maso (kuřecí prsa), nechala trochu chytit barvu a zalila jsem to připravenou namíchanou směsí šlehačky, kokosového mléka a červené kari pasty. přihodila jsem nakrájené broskve z plechovky a nechala dusit asi deset minut. na závěr jsem to celé prosypala nastrouhaným sýrem.
zkoušela jsem to i s vepřovým a kiwi, ale to kiwi bylo trochu nakyslé, chtělo by to zralejší. ale varianta výše chutnala moc.

2 comments:

paulie z maleho mesta said...

Cibuli w oku nemusím a po banánu zvracím. To jsou recepty úplně na hovno.

Anonymous said...

paulie z mm: Podle mě to zní dobře. (A tobbě asi nikdo neřekl, jak se mluví s dámou. Asi by sis o tom měl něco přečíst.)